اسرار جادوی ذهن

اسرار جادوی ذهن

موشکافی قدرت ذهن و اندیشه برای زندگی موفق تر...
اسرار جادوی ذهن

اسرار جادوی ذهن

موشکافی قدرت ذهن و اندیشه برای زندگی موفق تر...

جزییات چاکرا ها - چاکرای هفتم؛ 7

نام سانسکریت آن ساهاسرارا چاکراست و نام دیگر آن چاکرای تاج و مرکز قله یا لوتوس 1000 گلبرگ هم نامیده می شود. نام انگلیسی آن نیز Crown Chakra می باشد. معنی ساهاسرارا یعنی هزار است. محل قرار گرفتن آن در بالای جمجمه است. بالاترین نقطه رو به بالا و بالای سر است.


مشخصات چاکرا:

رنگ: بنفش و یا سفید و طلایی

سمبل: لوتوس 1000 گلبرگ

سنگ قیمتی: کوارتز بنفش، سنگ کریستال

بخشهای مربوط به آن: مخ و جمجمه

غدد: غده صنوبری

موسیقی: سکوت است و نت آن لی

رایحه: نیلوفر


خصوصیات:

کمال، شفافیت، تعالی از طریق مشاهده درون، وحدت با هستی مطلق و آگاهی جهانی از ویژگی های آن است.

این چاکرا با تمام رنگ های رنگین کمان می درخشد اما رنگ غالب آن بنفش پررنگ است. اینجا جایی است که انگار در خانه‌ خود هستیم و یگانگی با اصل الهی ازلی را تجربه می کنیم.

جالب است بدانید که گره ای به آن معنا در چاکرای هفتم وجود ندارد. صرفا دامنه باز بودن آن می تواند کم یا زیاد باشد.

وقتی رشد چاکرای هفتم ا فزایش می یابد در می یابید که دنیای مادی هیچ چیز نیست و به علت یگانگی با هستی الهی همه چیز در درون شما وجود دارد.

در این زمینه جالب است که توجه داشته باشید ملاج کودک در سن ۹ تا ۲۴ ماهگی اول زندگی اش باز باقی می ماند. در طول این دوره‌ اولیه‌ زندگی روی زمین طفل در آگاهی و وحدت کامل به سر می برد.

اگر این چاکرا کاملا باز نباشد احساس نبود اطمینان، بی هدفی و بیهودگی و ترس از مرگ اغلب به سراغ تان می آید. شاید برای کنترل این احساسات منفی سعی کنید که برای فرار از آنها به فعالیت زیاد پناه ببرید یا زیر بار مسؤولیت های جدید بروید برای این که خود را مهم و محق جلوه دهید. کسی که چاکرا هفتم کاملا بازی دارد خواب ندارد و همیشه نیمه بیدار است.


پاکسازی چاکرای هفتم

زمانی را تنها در قله‌ کوهی بلند گذراندن بهترین راه برای کمک به باز کردن چاکرای هفتم است. به دلیل این که در آنجا از دغدغه های زمینی تان دور هستید و می توانید از مسایل زندگی شخصی خود رها شده و با نزدیک شدن به آسمان احساس بیکرانگی کنید.

بهترین موزیک برای چاکرای هفتم سکوت است. در این وضعیت تمام وجودمان بیدار شده و پذیرای صدای الهی می شویم.

رنگ سفید شامل تمام رنگ های طیف است. سطوح مختلف زندگی را با وحدت متعالی تلفیق کرده و روح ما را برای دانش، سلامتی و نور الهی باز می کند.

رایحه‌ کندر اثر حیات بخشی بر روی ذهن و روان دارد و پاک کننده‌ محیط است. با این رایحه زندگی روزمره در وضعیت موجود کمرنگ شده، اعتقادات مذهبی عمیق تر شده و روح ظرفی مشتاق برای نور الهی می شود.


وقتی بدانید که به کجا می روید، تبدیل به شخص مؤثرتری می شوید.

@mind_secrets


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.