اسرار جادوی ذهن

اسرار جادوی ذهن

موشکافی قدرت ذهن و اندیشه برای زندگی موفق تر...
اسرار جادوی ذهن

اسرار جادوی ذهن

موشکافی قدرت ذهن و اندیشه برای زندگی موفق تر...

در پس پرده یک ظهر غریب ...

بسم هو ...


در پس پرده یک ظهر غریب ...

من و یک خواب عجیب …!!

رازها در پس این خواب نهان است ... نهان ...


من کویری بودم!

خالی از شور و نشاط

خالی از نغمه مرغان خوش آواز بهار ...


و فقط من بودم، نالهء مبهم باد ...

خار هم، از دل دیوانه من می رویید!


آسمانم خالی

و در این پهنه ندیدم ابری!!


پس خودم باریدم …

آنقدر باریدم ...

تا کویرم گل داد

گلی از عشق درونش رویید ...


پس تو هم باران باش

به کویر دل خود سخت ببار

و برون کن زدلت

نفرت و بیزاری را

و فقط عشق بورز

به خودت و همه انسانها ...


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 18:22

بسیار از خواندن مطالبتان در اینجا و تلگرام لذت میبرم
سایت های زیادی رفتم ولی هیچ کدوم اینقدر خوب نبودن کاملا معلومه این ها نوشته ی یک ادم عاقل و واقعا داناست نه کسی که فقط حرف میزنه

سلام. نظر لطف شماست. خوشحالم از اینکه با همراهانی چون شما در کنار هم هستیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.